Monday, July 26, 2010

Jeeee...puhkus

2 nädalt saab nüüd teha põhimõtteliselt seda, mida hing ihkab.
Plaane palju, tahaks kõike jõuda, aga eks näis. Ei hakka ennast päris lõhki ka kiskuma. Tahaks lihtsalt mõnusalt tunda ennast ja välja puhata.

Järgmine nädal kindasti Viljandisse minek, pole oma vanaema ma ei tea mis ajast näinud. Häbi mulle kohe...
Kodus tahaks ka ühtkomateist teha. Eelmine nädal alustasin juba, nimelt köögi radiaatori värvimisega. Aga selle kallal tuleb veel tiba kõpitseda, ei meeldi mulle see tavaline valge;)
Eks, kui valmis saab, panen siia ka ülevaate.

Üks suur soov oleks minna Haapsallu, seal on kohe mitu head vanavara poodi. Õigemini need on heategevusliku organisastiooni poed, kus leiab kindasti igasugust põnevat. Samaaria
Ma tahaks poiste tuppa riietekappi saada, sest praegune kummut jääb neile juba kahepeale väikeseks. No ja igast nänni leiaks ka kindasti ma sealt koju kaasa tassimiseks:)

Siis tahaks veel suure toa ümber tõsta. Sain töökaaslaselt meile ideaalse diivanilaua, aga tahaks selle ja ülejäänud mööbli üle värvida. Viimasel ajal olen avatsanud enda jaoks sellise stiili nagu shabby chic. Tahaks just sellist maalähedast ja veidike vananenud ilmet koju tuua. Et oleks selline hubane ja mõnus. Praegu suures toas 4 erinevat värvi mööblit, tahaks ikkagi sellist ühtset muljet saada.
Ja kui ma vaid leiaks kuskilt vana puitu, millest saaks ühte seina suure raamaturiiuli teha, siis ma oleks väga õnnelik. Peaks vist minema kuskile metsa vana maja lammuta. Aga kust sellist leida:D

Tahaks igasuguseid põnevaid asju teha, oleks vaid oskust, aega ja raha...

No comments:

Post a Comment