Wednesday, January 5, 2011

Uus aasta on käes ja peaks ka miskit lubama. Kuigi ma olen pigem seda poolt, et terve aasta peaks omale aeg-ajalt midagi lubama ja ka kinni pidama nendest lubadusest. Mis see uus aasta siis ikka nii eriline on -päev, nagu iga teine ju tegelt. Ainult number muutub.
Ennast tuleb aasta läbi käsile võtta ja paremuse poolt pürgida.

Aga no olgu, mis seal salata, lubasin ikkagi ka mina uueks aastaks midagi:
*Olla õnnelik!!
*Teha oma kodu lõpuni korda:) Nagu Tallinna linn, mis kunagi valmis ei saa.

Ma loodan, et neid kahte pole väga raske täita, sest kõik on ju tegelikult meie endi kätes.
"Meie elu on just selline, milliseks me ta mõtleme!" ;)


Aga tagasi tulles minu teise lubaduse juurde. Oma kodukese korda tegemisega alustasin ma juba varakult.
Meil on suures toas ühes seinas mustriline tapeet, mis sisse kolides sai kenasti seina pandud. Aga minu kõige väiksem noormees mõtles suht vahetult peale seda, kui tapeet seina sai, et oleks päris lõbus sinna peale oma kunsti teha. Ja nii pidingi ma 2 paani maha kiskuma uuesti. Ja see jäi nõnda sinna seisma üle aasta. Uue rulli tapeeti ostsin ma ka juba ma ei tea millal ära. Aga mida polnud, oli enda enda võtmine.

Aga 2. jaanuari õhtul mõtlesin ma, et saagu mis saab. Sõbrannad külastasid meid ära ja kui olin nad kenasti ära saatnud, võtsin kätte, otsisin tapediliimi ja -rulli üles ja hakkasin tapeetima.

Umbes tunni ajaga sai see töö tehtud, mille jaoks ma üle aasta hoogu võtsin :D Tegelikult enda vabanduseks ma võin öelda, et selliste asjadega harjuvad inimesed lihtsalt ära ja ei pane seda iga päev tähelegi. Meie korteri eelmised omanikud rääkisid meile enne sisse kolimist, et kui nemad uue välisukse panid, siis uksepaled jäid tegemata ja nii see jäigi viieks aastaks. Ja see on siiamaani veel nii:) Ma luban siinkohal, et suvel teen ma selle korda;)

Aga oi, kui uhke ma enda üle olin ja uhke seina üle, et see nüüd ilusaks sai.


Kas ta pole mitte ilus:))


Teine asi, millest ma olen juba pikmat aega unistanud, on mingid sildid wc ja vannitoa uksele. Nägin tükk aega tagasi miskisuguses ajakirjas, kuidad üks pere oli pannud keraamilised wc ja vannitoa kujud raami ja siis need ustele, aga kahjuks ei ole mul siiamaani õnnestunud selliseid kujusid kuskilt leida:(
Aga kuna soov oli sinna ikkagi miskit saada, siis otsisin netis pilte, mis sobiks. Ja panin need raami ja tulemus sai selline:


Uksed ootavad ikka veel piitasid:)

No comments:

Post a Comment