Sunday, May 2, 2010

Kuhu see aeg küll kaob

Täna juba 2.mai
Homme jälle nädalaks ajaks kooli tarkust saama ja ülehomme minu kalli vanaema sünnipäev. Vanust tal juba 61 aastat kogutud. Minu suur tugi ja armastus. Ma ei tea mida ma küll temata teeks:)

Kuid täna on mõnus pühapäev. Istun ja joon oma "väikesest" tassist kohvi, nägu ilutseb mask, mis lõhnab väga väga hästi. Ikkagi lootuseõie oma. Lubatakse igastahes sügavpuhastaud ja siledat nägu...no eks näis siis;)

Peaks tegelt koristama hakkama. Või paneks oma peagi jõudva sõbranna hoopis seda tegema, aga see vist poleks kuigi kena tema suhtes...kuid nagu öeldakse, küsija suu pihta ei lööda, nii et küsida ikka võiks;)
Aiamaa ootab samuti korda tegemist, et saaks selle grillimisega ära ristida.

Koer tahab ka pissile saada ja märg pesu nööri peale kuivama. Mina aga istun ikka veel oma hommikumantlis, naudin pühapäeva ja kuulan Hedvigit.

See aasta nad Andrega jälle tuuritama , mis mulle väga meeltmööda uudis. Peaks nüüd ainult välja valima, millisesse ilusasse mõisasse seekord minna. Valik saab raske olema, sest Eestimaal ikka niivõrd palju ilusad paiku.


Vabad päevad on ühed igavesti toredad päevad ja kodus olla on niii hea...

No comments:

Post a Comment